Lelaki Dingin by Rinsya Chasiani ( Publisher )
Synopsis Aku Riah, editor di syarikat penerbitan kecil. Hmmm… Putus tunang sekali, pak we tu ada perempuan lain. Mulalah aku berangan nak kahwin dengan lelaki yang dingin sedingin salji di Kutub Utara. Yang penting dia takkan pandang perempuan lain, tak romantik pun tak apa, janji dia pandang aku seorang aje dalam hidupnya. “Sebab Riah penawar Ainal.” – bakal mak mentua “Dia tu siapa?” – Aku “Dia pelukis… Hidup dia macam katak di bawah tempurung, sesuai sangat dengan kau!” – Kak Mia Tapi…. “Nal, awak nak hantaran apa dari saya?” - Aku “Saya nak jam tangan, baju Melayu, dan Al-Quran. Yang lain tu awak boleh pilihkan untuk saya.” – Ainal “Habis, awak tak tanya saya nak apa ke?” – Aku “Famili dah uruskan.” -Ainal Ainal la mamat paling blurr dalam dunia ni, paling susah nak buat benda romantik, paling tak berperasaan, dan paling malas nak ambil tahu soal hati perempuan. Betul ke aku nak lelaki macam Ainal? Naik pening aku melayan kerenah dia. Tak pasal-pasal jadi guide untuk dia supaya jadi lelaki pujaan wanita!
Penerbitan Anaasa Plt
2022-11-30
9789670870601
Romance
pdf
File Size 1,310.59 KB
Bahasa Melayu
RM 18.00
-
Share
Ratings & Reviews

0 readers reviewed

Rating score 0/5.0 (0 ratings)
5 star
0%
4 star
0%
3 star
0%
2 star
0%
1 star
0%

Other readers reviews

No reviews found.