Dia Qasyrina Izzara by Arsya Aisya ( Author )
Synopsis Qasyrina Izzara! Gadis cantik yang diberi jolokan playgirl. Siapa yang tidak kenal dengan nama itu. Kelab mana yang tidak pernah dia kunjungi. Dirinya sering diintai jejaka bermata helang. “Oh my! Adam Mikail, you jangan nak jual minyak dengan I ok. I know you. I tahu buaya yang dalam diri you tu tak boleh nak dijinakkan.” - Qasyrina “Well, you lah jinakkan buaya tu.” - Adam Dia Iqram Maliq lelaki sederhana yang kacak. Manis dan lancang. Tapi lancang dia hanya dengan Qasyrina Izzara. Matanya sakit setiap kali melihat gadis itu berpakaian. “Pakaian kau tu macam tak cukup kain tau. Mata aku ni memang la suka tengok perempuan bertelanjang macam kau ni, tapi mata hati aku ni seksa tau.” - Iqram Dari pergaduhan kecil hatinya terusik. Sebab itu orang tua selalu berpesan, jangan benci sangat lama-lama sayang. Itulah yang terjadi di antara keduanya. Cinta datang menyapa tanpa diduga. “Qasyrina Izzara, demi Allah aku cintakan kau.” - Iqram Luahan Iqram terpaksa dilupakan kerana kisah silamnya. Dia tidak layak untuk lelaki itu. Dia menjauh, Iqram mendekat. Lemas. Akhirnya dia memutuskan untuk membuka kebenaran siapa dirinya. Mampukah Iqram menerima siapa Qasyrina yang sebenar? Masih utuhkah cinta lelaki itu? Apakah kisah yang membelenggu Qasyrina?
Penerbitan Anaasa Plt
2022-11-30
9789670870656
Romance
pdf
File Size 2,430.60 KB
Bahasa Melayu
RM 18.00
-
Share
Ratings & Reviews

0 readers reviewed

Rating score 0/5.0 (0 ratings)
5 star
0%
4 star
0%
3 star
0%
2 star
0%
1 star
0%

Other readers reviews

No reviews found.